29 oktober 2011

Sköna lördag


 
Visst är det härligt att vakna och plötsligt komma på att man är ledig två hela dagar! Har haft en lat morgon men nu är det dags att ta tag i ett kul beställningjobb till en tidning. Ska prova på något jag aldrig gjort förut och det ska bli spännande att se vad slutresultatet blir. Och är det inte så livet är? Att man måste prova på lite nya saker ibland för att komma vidare? Man blir aldrig för gammal för att ta sig an nya utmaningar och lära sig något nytt! Jag väljer att se utmaningar som möjligheter och inte som svårigheter. Och blir det tokigt så har man något att skratta åt i framtiden. Jag har gjort många projekt som gått åt skogen men har också skrattat mycket...
I övrigt så har inte inläggen duggat tätt här senaste tiden. Har haft många jobb som jag skickat in till redaktionen, och det har inte funnits tid till att blogga eller surfa runt bland alla härliga bloggar och bli inspirerad. Men nu har jag haft en stund när jag sorterat lite bilder och drömt mig tillbaka till den härliga sommar vi hade. Men nu är det dags att ta fram färgburken och se vart det leder...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar