2 januari 2012

Sött och salt


Har sett många fina årskrönikor de senaste dagarna och funderade lite på vad som hänt här hos mig under 2011. Som vanligt är det en blandning av roliga saker och jobbiga dagar, både sött och salt, men för att göra ett annorlunda inlägg så tittar jag enbart tillbaka på de delar av förra året som jag vill ha mer av under 2012. Så här gläntar vi lite på dörren till det nya året och vad jag önskar mig...




Många nya fina växter till min trädgård som ska fixas i ordning i sommar....





Lata semesterdagar vid havet...




Men även tid till att ta tag i alla de målarprojekt jag inte hunnit med hittills...




Tid att njuta mellan varven...


Hoppas även göra många nya inspirerande reportage...

God fortsättning till er alla!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar