23 februari 2012

Mer lekfullt


Inredningsbloggarna svämmar över av jakttroféer på både
väggar och i arrangerade stilleben.
Och plötsligt så hittar jag denna underbara lilla
kossa som jag fick en gång för länge, länge sedan...
En present till mig från mitt pysslande barn som knåpat länge på lekis...
Nu sitter denna kossa framme på hyllan igen.
Blir så glad varje gång jag går förbi den!

Nu ska jag packa för att åka på en romantisk week-end resa till Gimo Herrgård.
Whiskyprovning står på schemat och det ska bli spännande att se hur långt jag
klarar mig utan att rynka på näsan eller ge upp...

Ha det gott!/Tina

2 kommentarer:

  1. härligt söt....
    ha en skön tripp
    kram
    sandra

    SvaraRadera
  2. Det låter som en skön weekend.....jag gillar whisky, har lärt mig med åren :)

    SvaraRadera